בס"ד
עדויות מתלמידים
"הבגרות שבכיתה ט' לא הייתה מובנת מאליה נהפכה למשחק ילדים
"
בתור ילד בבית ספר יסודי היו לי המון בעיות התנהגותיות ולא
הצלחתי להתמודד עם הלימודים והמסגרת החינוכית ויצא שבחטיבה לא למדתי הרבה בגלל
חוסר הקשב והריכוז וכל חיי סבלתי מחוסר ארגון שהתבטא בכל תחום בחיים . בכיתה
ט' הגעתי לפנימייה של הישיבה התיכונית עם כל הבלגן שלי וחוסר הסדר. באותה שנה
הכניסו אותי לתוכנית עם רחי .התוכנית
שינתה את כל הגישה שלי ללימודים ועשתה לי הרבה סדר בראש. האימון הוכיח את
עצמו ברגעים שבהם היה לי קשה לימודית והיה לחץ גדול, אז קיבלתי כלי חשוב שרחי נתנה
לי באימון בהתייחסות לטוב והאופטימיות. העובדה שרחי תמכה והאמינה בטוב שבי
ובפוטנציאל שגלום בי מה שהעיף אותי למעלה בעיקר מבחינת לימודים וגם בחיים ותעודת
הבגרות שבכיתה ט' לא הייתה מובנת מאליה נהפכה למשחק ילדים. כיום כבחור בישיבה גבוהה יחד עם הלחץ הגדול
שלימוד התורה יוצר אני צולח את הימים ללא קונצרטה או ריטלין ובלי בעיות ריכוז
בשיעורים. הכל נשאר בשכל והמון מהכלים שעזרו לי להגיע למצב הזה קיבלתי באימון אצל
רחי.
זיו
"ממצב
של כמעט עזיבת הלימודים עברתי בגרויות בהצלחה"
לפני שעברתי את
האימון אני זוכר שהגעתי ממש לייאוש וכמעט עזבתי לגמרי את הלימודים, האמנתי שזה לא
בשבילי ואין צורך להתאמץ יותר, הדימוי העצמי שלי היה איפה שהוא מתחת לבלטות בתחום
הזה. כשהתחלתי את האימון לאט לאט זה קרה, רחשתי אמון והבנתי שכדאי לנסות, זה רק
יכול לעזור..
לאחר מכן שהבנו
את הדברים פחות או יותר והתחלנו לטפל בהם, למשל שמנו לב שאני מייחס חשיבות רבה
מידי לציון ומשווה אותו לאחרים ופחות אני כלפי עצמי, מה שגרם לדימוי העצמי שלי
לרדת מאוד. רחי הציעה כל מיני פתרונות.
חייב להודות שהדברים עבדו ועזרו לי. ממצב של כמעט עזיבת הלימודים עברתי בגרויות
בהצלחה.
היו עוד כל מיני
קשיים מהסוג הזה שהזיקו לי בהתקדמות וגם להם היו פתרונות מיוחדים שעזרו יותר ועזרו
פחות.
האימון העביר
אותי תהליך מאוד מיוחד וברור לי שהדברים האלה עוזרים לי היום להתמודד בכל מיני
מצבים בחיים ..
קיבלנו ילד רגוע יותר, הרגשה שאנחנו לא לבד ושיש לנו ליווי ותמיכה בקשיים.
הגענו
אל רחי מתוך תחושת משבר שהיתה לנו עם הבן שלנו, שאנחנו לא מצליחים לעזור לו. הבן
שלנו חווה קשיים חברתיים גדולים בבית הספר שהביאו אותו להתנהגויות כמו- צעקות, בכי
גדול, ובריחה מבית הספר. בבית גם היה קושי איתו- הוא היה לא רגוע, הגדיל בבית את
המתח. אחרי שהגענו לרחי, הרגשנו שאנחנו
מבינים יותר מה עובר על הבן שלנו, הבנו מה אנחנו עוברים בהתמודדות איתו, וכיצד
עלינו להבין אותו ולהתמודד איתו.
אם
אני משווה את השנה שבה הוא היה מטופל אצל רחי ואת השנה הקודמת אליה, יש הבדל של
שמיים וארץ! הבן הרבה יותר רגוע, יש הרבה הרבה פחות היתקלויות בבית הספר משהיו
בעבר, וגם אז התגובות שלו הרבה יותר טובות.
קיבלנו ילד רגוע יותר, הרגשה שאנחנו לא לבד ושיש לנו ליווי
ותמיכה בקשיים שנתקלים בדרך. ברור לי שללא רחי היינו נמצאים במצוקה גדולה ורבה
יותר היום.
א.ל. מורה, אם ל5. 0549198277
תלמידה: הוציא אותי מהקופסא
הלוחצת...היום אני שמחה במה שיש ומרגישה יותר בטוחה
האם: בתנו
נהייתה יותר שלווה, נעימה וקרובה אלינו.
לפני האימון אצל רחי הייתי ממש
מרוגזת אם קיבלתי מתחת ל80 וכעסתי כל אותו היום בגלל המבחן. לא היה לי בכלל חשק
ללמוד למבחנים או להתאמץ אליהם. היום, אחרי התהליך עם רחי, גם אם אני מקבלת 40 או
70 אני שמחה במה שיש ויודעת שהתאמצתי כמה שיותר וזה יותר חשוב מהציון אחרי הכול. אני
פחות בלחץ ומרגישה בטוחה במה שאני עושה. התהליך עם רחי בעיני זה משהו שמוציא אותך
מהקופסא הלוחצת שבה אתה נמצא.
אמא:
בעקבות האימון אנחנו מרגישים
שביתנו נהייתה יותר שלווה, נעימה וקרובה אלינו. מה שעבד בתהליך זה ירידה בלחץ
בלימודים ובלחץ החברתי. בתנו למדה לקבל כל ציון באהבה ולעבור הלאה. אין צורך לקבל
ציון 100 ע"מ להיות מקובלת בכיתה.
עזרת לבתנו ולנו המון!!!
תודה רבה על הכל!!!
ס.ב. אם לארבעה, בת 40
מה שהשתנה זה ההבנה שאני כן יכול...ועמדתי במבחן!
כשהגעתי
לרחי הייתי בתקופה שבה היה לי נוח להישאר בבינוניות שלי כי זה לא דורש הרבה. המבחן
הכי קשה בבגרות היה על הבמה, כאשר היו בוחנים אותי בכל תנועה והתלבטתי האם לבצע
אותו בכלל. בעקבות האימון העזתי לגשת למבחן. הגעתי רגוע במחשבה שאני אעשה כל מה שאני יכול וזה
אפשר לי לתפקד כראוי, בנוחיות, בלי הרבה לחץ, שלפני כן היה לי מאוד קשה, ולהוציא
ציון גבוה. מה שהשתנה זה ההבנה שאני כן יכול ואני לא מוותר מיד. העזתי לתת הכל
ועמדתי במבחן! האימון השפיע בחיזוק
הביטחון שלי גם כשהגעתי לטסט רגוע ובטוח ועברתי אותו. (אחרי שני
טסטים).
אני, ג.ל.,
בזכות רחי לוי הבנתי דברים ולמדתי שיטות
שאני גם עד היום משתמש בהם. אז מי שצריך, מומלץ.
מתבגר:
ללמוד בצורה יעילה יותר, וכך השגתי ציונים טובים יותר.
האם:
אכן יש יותר הצלחות בלימודים לאחר הלימוד
רחי מאמנת מתחברת ואכפתית, בני נפתח אליה ושמח להגיע למפגשים, הוא
גילה על עצמו דברים חשובים , שנתנו לו תובנות לגבי קשייו וכיצד להתמודד איתם. היא התקשרה כמה פעמים לעדכן אותי על התקדמות
האימון ולשמוע ולהציע המשך נכון עבורו, נראה כי האימון השפיע על תפיסתו כנער לומד
ומצליח, אכן יש יותר הצלחות בלימודים לאחר הלימוד.
תודה רבה ובהצלחה בהמשך.
ט.ב, יועצת, אם לחמישה,